Çarşamba, 17 Temmuz 2019
Teknik Servis Hizmetlerimiz
PDF Yazdır e-Posta

NEO-SER; elektronik, bilgisayar ve bilişim teknolojileri alanında yenilikleri araştırıp gereksinim duyulan teknik servis hizmetlerini marka bağımlı olmaksızın, sizlerin istek ve ihtiyaçlarınız doğrultusunda; memnuniyetinizi ön planda tutarak, en kısa sürede, kaliteli, yaygın, verimli, planlı ve ekonomik bir biçimde sağlayacaktır.

NOE-SER Teknik Servis çağrı merkezi (0312) 387 3606
Teknik Servis Çağrı merkezimize (0312) 387 3606 numaralı telefondan ulaşabilir, tek bir telefonla markalı - markasız ürünlerin, yazılımların çözümleri hakkında tüm soru ve sorunlarınıza konusunda uzman teknik servis personelimizden en kısa sürede yanıt alabilirsiniz.

Çağrı Başına Teknik Servis Hizmetleri
Garanti kapsamında olmayan ve bakım sözleşmesi bulunmayan ürünlere teklif verme / sipariş alma yöntemi ile çağrı üzerine teknik servis hizmeti vermektedir.

Sözleşmeli Bakım-Onarım ve Teknik Servis Hizmetleri
Garanti süresi dolan ürünler için müşterinin isteği aynı yönde ise teknik servis bakım sözleşmesi imzalanarak hizmete müşterinin istediği koşullarda devam edilir. Bakım-Onarım ve teknik servis şartları tamamen müşteri tarafından yapılandırılır, bu esnada katkımız müşteriye ihtiyaçlarının tespitinde yardım etmek, ihtiyaçlar belirlendikten sonra ise seçenekler sunmaktır.

Koruyucu Periyodik Bakım
Meydana gelebilecek arızaları önlemek, cihazların ömrünü uzatmak ve daha verimli çalışmayı sağlamak amacıyla periyodik yapılan müdahale ve kontrollerdir. Periyodik bakımda yapılan işler:

Ana ve çevrebirimi olan alt ürünlerin iç ve dış temizliği, Bağlantı kontrolleri, Fonksiyon testleri, Disk temizleme,Virüs kontrolü, Verimi artırmaya yönelik ayarlamalar.

Yapılan işler müşteriye rapor edilir ve onay alınır. Periyodik bakım sıklığı üretici firma önerilerine uygun olarak, cihazların bulundukları ortama, çalışma durumuna, müşteri isteğine göre ayarlanır.

Süre Taahhütlü Teknik Servis
Müşteri açısından birinci öncelikli ve kritik öneme sahip cihazlar için müşteri isteğine ve kontrat şartlarında belirtilecek şekilde arızaya acil müdahale etme süreleri ve arıza giderme süreleri ayrıca belirlenebilmektedir.

Müdahale süreleri müşteri yerinde sürekli teknik servis personeli görevlendirilmediği durumda, 4 saate kadar inebilmektedir. Arıza giderme süreleri ise müşterinin sahip olduğu makine parkına ve dağılımına göre 1 güne kadar düşmektedir.

Garanti Hizmetleri
Sözleşmeli Bakım ve teknik servis hizmetleri başlığı altında açıklanan hizmetler, satış sözleşmesinde belirtilen şekilde marka bağımsız olarak yerine getirilmektedir.

Montaj/Kurulum/Altyapı
NEO-SER tarafından satılan ürünlerin müşteriye teslim edilmeden önce muayene edilmesi, parça montajı, yazılım ve donanım kurulumları, kullanıcı ayarlarının yapılması hizmetleri şirketimiz tarafından sağlanmaktadır.

Taşıma
Sistemlerin sökülmesi, nakledilmesi ve yeniden kurulumu hizmetleri sağlanmaktadır.

Eleman Kiralama
Müşterilerimizin ihtiyaç duydukları teknik servis uzmanlıkları, müşteri adresinde geçici veya sürekli eleman istihdam etme yöntemi ile karşılanmaktadır.

Eğitim
Müşteri yerinde firma çalışanlarına konusunda uzman teknik servis personelimiz genel ofis veya özel program uygulamaları üzerine eğitim düzenlenir